فروشگاه اینترنتی ونزا
0 محصولات نمایش سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

رویه ارسال سفارش

بازدیدها: 45

تحویل اکسپرس ونزا چیست ؟

ونزا در شهر تهران  اقدام به تحویل فوری سفارشات نموده است. 

سفارشات شما طبق شرایط زیر پس از گذشت 24 ساعت کاری تحویل خواهند شد : 

کالای خریداری شده در انبار ونزا موجود باشد. در غیر اینصورت زمان ارسال کالا از انبار فروشنده به انبار ونزا به زمان ارسال اضافه خواهد شد.

پرداخت در محل

بله شما میتوانید وجه سفارش خود را هنگام تحویل کالا با کلیه کارت های بانکی در دستگاه کارتخوان پرداخت کنید، در برخی موارد امکان پرداخت سفارش در محل وجود ندارد. 

همه سفارشاتی که با اکسپرس ونزا ارسال میشود ، طی 24 ساعت تحویل شما خواهد شد، به غیر از کالاهایی که امکان ارسال هوایی در شهرهای مشهد، اهواز، شیراز، کرمان، بندرعباس، زاهدان ندارند که بسته به فاصله شهر ممکن است بعد از3 تا 5 روز کاری، به دست شما برسد.

بنابراین توصیه می‌شود اگر قصد خرید محصولات مختلفی را دارید ، چنین کالاهایی را در سبد خرید جداگانه‌ای ثبت کنید تا سایر کالاهای درخواستی طبق برنامه زمانی مورد نظر شما ارسال شوند و تنها کالاهایی که امکان ارسال هوایی نداشته‌اند، دیرتر دریافت شوند. این کالاها به شرح زیر است;

نحوه تحویل گرفتن سفارش ;

– لازم به ذکر است نیاز است شما هنگام دریافت سفارش خود از مامورین ارسال ونزا کارت شنایی معتبر ارائه دهید. 

کارت شناسایی حتما میبایست متعلق به صاحب پروفایل یا شخص تحویل گیرنده باشد، در غیر اینصورت همکاران ما امکان تحویل کالا را نخواهند داشت. 

– همکاران ما اجازه ورود به ساختمان را ندارند و موظف هستند کالا را درب اصلی منتهی به خیابان تحویل دهند. 

– در صورتی که کالای خریداری شده کفش میباشد ، برای تست سایز از دقایقی که هنگام تحویل گرفتن کالا در اختیار دارید، استفاده کنید. 

– لازم است در شهرهای تحت پوشش اکسپرس تطابق تعداد اقلام سفارش با فاکتور، در حضور همکاران تحویل سفارش کنترل شود. 

– در صورت ارسال کالاهای گروه سوپر مارکت توسط تحویل اکسپرس ونزا، لازم است در حضور مامور تحویل سفارش، سلامت فیزیکی کالا را بررسی و در صورت وجود مشکل یا ایراد از تحویل گرفتن آن خودداری کنید. بدیهی است که تحویل گرفتن کالا توسط شما به منزله تایید سلامت فیزیکی آن خواهد بود. 

– تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد. 

– هزینه ارسال سفارشات از طریق پست پیشتاز با تعرفه مصوب اداره ی پست محاسبه میشود.

لطفا به موارد زیر دقت داشته باشید:

– باربری تنها مسئول تحویل سفارش است و باز کردن جعبه و نصب کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت مربوط راه اندازی شوند (مانند تلویزیون، ماشین لباسشویی و نظیر آن) تنها باید توسط نصاب مجاز انجام شود. برای این منظور لازم است خریدار با شرکت مربوط یا نمایندگی مجاز آن تماس بگیرد. در غیر این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت. 

– روش باربری تنها ویژه کالاهای بزرگ است و در صورت انتخاب برای سایر کالاها، روش ارسال تغییر پیدا خواهد کرد و حداقل 2 روز تحویل سفارش را به تعویق خواهد انداخت. 

سفارشات باربری بین 3 تا 5 روز کاری تحویل خواهد شد. “این مدت در ایام پر ترافیک کاری مانند پایان سال ممکن است افزایش یابد.”

جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. در غیر اینصورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالاتتون جواب می‌دهیم.
شرایط کسب امتیاز از طریق ثبت نظر چیست؟
شما می توانید پس از دریافت سفارش، نظر خود را در رابطه با محصول خریداری شده در ونزا بنویسید. پس از تایید نظر شما توسط کارشناسان ونزا، امتیاز برای شما ثبت می‌شود.تا قبل از تایید نظر امتیاز شما در قسمت تاریخچه بخش امتیازات در صف نمایش داده میشود.
چرا بایستی در حساب کاربری شماره کارت ثبت کنم؟
در صورتی که از خرید خود منصرف شوید ونزا در کمترین زمان ممکن مبلغ را به شماره کارت شما برگشت می دهد. مهم است که شماره کارت به نام مالک حساب کاربری ثبت داشته باشید
چرا بایستی در حساب کاربری آدرس ایمیل ثبت کنم؟
کلیه مکاتبات ونزا با آدرس ایمیل شما انجام می شود.