فروشگاه اینترنتی ونزا
0 محصولات نمایش سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

پاسخ به پرسش‌های متداول

بازدیدها: 131

۱- آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

پاسخ: شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی (یا شماره ی همراه در صورت تایید شماره همراه) و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “پروفایل من” به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد. در انتهای هر ایمیل درج شده ” چنانچه تمایل به دریافت ایمیل از طرف ما ندارید، بر روی لغو اشتراک کلیک کنید ” شما می توانید پس از دریافت اولین ایمیل ، عضویت خبرنامه را لغو کنید.

۲-آیا امکان ثبت نام با شماره تلفن همراه وجود دارد؟

پاسخ: شما میتوانید پس از ورود شماره همراه به صورت کامل (******* **۰۹) و وارد کردن کلمه ی عبور، پس از تایید شماره ی همراه(ثبت کد دریافت شده از طریق پیامک) اقدام به ثبت نام نمایید. در صورتی که قبلا با ایمیل ثبت نام کرده اید، زمانی امکان ورود از طریق شماره همراه برای شما مقدور است که شماره همراه وارد شده در پروفایل خود را تایید نمایید.

۳- آیا پس از تایید شماره همراه در مراحل ثبت نام، میتوانم شماره خود را تغییر دهم؟

پاسخ: شما زمانی میتوانید شماره خود را تغییر دهید که شماره ی همراه جدید نیز تایید شود. در صورتی که شماره همراه خود را به فردی دیگر واگذار کردید، جهت جلوگیری از سواستفاده یا مشکلات احتمالی، شماره موبایل خود را در پروفایل تغییر داده و شماره جدیدی ثبت نمایید.

۴- چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟

پاسخ: لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

۵- آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

پاسخ: برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سفارشات من” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود. البته در صورتیکه در سایت ونزا حساب کاربری ساخته باشید.در ونزا این امکان فراهم هست تا بدون نیاز به ثبت نام ، سفارش خود را ثبت نمایید.

۶- دوست دارم از ونزا خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می‌رسد؟

پاسخ: علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای موجود در ونزا ، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت ونزا با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید. همچنین فروشگاه ونزا در ستاد ساماندهی نیز به ثبت رسیده که با کلیک روی نماد می توانید اطلاعات آن را بررسی نمایید.

۷- آیا برای خرید از ونزا، حتما باید در سایت عضو باشم؟

پاسخ: خیر، از آنجایی که در حال حاضر بخشی از خریداران تسلط کافی به پروسه ثبت نام ندارند ، این امکان را فراهم کرده ایم تا بدون نیاز به عضویت در سایت سفارش و تا مرحله نهایی ، سفارش خود را تکمیل نمایید ، ولی توصیه میشود جهت استفاده از امتیازهای کسب شده در خریدهای آتی ، دسترسی به تاریخچه سفارشات و پیگیری بهتر آن و سایر مواردی که در ذیل ذکر شده است ، در سایت عضو شده و سپس خرید خود را تکمیل نمایید.

با عضویت در ونزا می‌توانید:

– سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید

– به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید 

– لیست علاقمندی‌های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید

 – نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید

 – در جریان فروش‌های ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید

۸- آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

پاسخ: شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

۹- آیا می‌توانم برای شخص دیگری از ونزا خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟

پاسخ: بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در ۴ مرحله تکمیل خواهد شد: ۱) ورود به دکوماژ، ۲) اطلاعات ارسال سفارش، ۳) بازبینی سفارش و ۴) اطلاعات پرداخت.

 در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” انتخاب آدرس”، شما می‌توانید با انتخاب گزینه “افزودن آدرس جدید” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد ونزا. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت ونزا

۱۰- آیا می‌توانم با حساب کاربری خودم، خرید کنم و فاکتور به نام شخص حقوقی یا شرکت صادر شود؟

پاسخ: در حال حاضر خیر .

همچنین با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتور حقیقی به حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند

۱۱- از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

پاسخ: ونزا با ارسال پیامک‏، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏‌کند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‏‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه “سفارشات من” از وضعیت آن مطلع شوید.

توجه داشته باشید که 09126025993 تنها شماره‌‌‌ ای است که ونزا از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان ونزا، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام ونزا است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به info@venza.ir اطلاع دهید.

۱۲- آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

پاسخ: خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت دکوماژ با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شده‌‏اند.

۱۳- می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

پاسخ: تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.

پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.

۱۴- بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با ونزا تماس بگیرم؟

پاسخ: خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش ونزا با شما تماس خواهند گرفت.

۱۵- می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

پاسخ: خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.

۱۶-آیا امکان خرید حضوری وجود دارد ؟

پاسخ : خیر .به دلیل گستردگی کالا ، همه کالاها در انبار ونزا متمرکز نیستند.ماهیت فروشگاه ، به صورت اینترنتی می باشد و کلیه پروسه سفارش تا ارسال به صورت غیرحضوری می باشد.

۱۷- آیا امکان دریافت حضوری وجود دارد ؟

پاسخ : در حال حاضر این قابلیت تا اطلاع ثانوی به دلیل شیوع اپیدمی کرونا غیرفعال است.

جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. در غیر اینصورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالاتتون جواب می‌دهیم.
شرایط کسب امتیاز از طریق ثبت نظر چیست؟
شما می توانید پس از دریافت سفارش، نظر خود را در رابطه با محصول خریداری شده در ونزا بنویسید. پس از تایید نظر شما توسط کارشناسان ونزا، امتیاز برای شما ثبت می‌شود.تا قبل از تایید نظر امتیاز شما در قسمت تاریخچه بخش امتیازات در صف نمایش داده میشود.
چرا بایستی در حساب کاربری شماره کارت ثبت کنم؟
در صورتی که از خرید خود منصرف شوید ونزا در کمترین زمان ممکن مبلغ را به شماره کارت شما برگشت می دهد. مهم است که شماره کارت به نام مالک حساب کاربری ثبت داشته باشید
چرا بایستی در حساب کاربری آدرس ایمیل ثبت کنم؟
کلیه مکاتبات ونزا با آدرس ایمیل شما انجام می شود.